Ang Ö-teamet

Jag har bestämt mig för att inte vara med i år. Min häst är inte redo, eller, jag vill inte pusha honom. Det har varit jättejobibigt att bestämma, eftersom JAG vill så himla gärna, men jag är ju inte sån att jag utsätter min häst för onödig press och stress. Han har tillräckligt av sådant ändå, och om jag är förhandsanmäld till massa bra tränare för bra instruktörer och så, då vill jag ju såklart att det ska gå bra. I dagsläget är det skrittjobb och "bygga nytt signalsystem" som gäller till största del.
Kanske söker jag nästa år, om jag antingen har storhäst då eller plockat upp Chester i storhästklasser. Den som lever får se, men för tillfället tror jag att mitt beslut är vad som gynnar samspelet mellan mig och min häst mest, hur tråkigt det än är att tacka nej till något jag verkligen vill.

Dock känner jag ju några som ska vara med, och en del andra har kikat in här har jag sett, så ni får jättegärna fortsätta och berätta för mig hur det går! :)

Emily

Kommentarer
Postat av: Iverjennie

Very nice site!

2011-08-30 @ 12:42:41
URL: http://iverjennie.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0