Film från förklassen/clearround



Hela den här banan runt hade jag en väldigt bra känsla, han lyssnade bra på mig (utom linjen mellan 2 och 3, där han blev lite för glad och stack iväg och därför kom nära) och var ganska reglerbar för att vara honom. Jag var, som jag berättade förut, överlycklig över den här starten. Trots 4 fel är det vår bästa runda någonsin. Tempot är nära normalt, och ganska jämnt. Jag rider med skänklar och säte och möter upp med handen SOM HAN LYSSNAR PÅ och det är inte varje dag :)

Ni kommer se skillnad mot filmen från lagklassen som jag lägger upp lite senare, den är inte helt klar ännu. Nu måste jag baka kladdkaka till morgondagens tävlingar, sedan blir det direkt ner i sängen. Är helt galet trött i hela kroppen, jag är inte van vid såhär tidiga morgnar och intensiva dagar!

Kommentarer
Postat av: moa

SV: Såg ju jätte bra ut! Synd att han blev lite glad och sprang iväg bara. Hoppas att det går bra i framtida tävlingar också! :D

2011-04-17 @ 09:15:59
URL: http://stallmartensgarden.blogg.se/
Postat av: moa

hihi, det gick faktiskt ganska bra att hålla reda på två ;) lite fullt i bilen blev det bara eftersom vi åke med en annan som inte har sadelkammare i transporten ;) hahah(y)

Tack så mycket :D ni var med duktiga, hur gick det för er i lagklassen?

2011-04-17 @ 13:55:32
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0