Jag blir omkörd!

Ja, jag blir ju omkörd i bloggningen här av Emily... Får skylla på att jag jobbar fram till kl. 14 på dagarna =P

Nu ska jag illa fall blogga...

äntligen fått mina BE böcker, plugget inför teoriprovt har börjat... Ska nog boka tid för skrivning om någon vecka...

Igår var jag på Drottningholm och hade hoppträning. Malin, som min elev heter, va jättenöjd. De är hennes andra träning för mig och vi ska köra på med veckoträningar nu framöver. Ska bli kul att köra igång med tränandet igen.

Hade träningar på ett annat stall men när de skulle avveckla inför försäljning så splittrades alla och de har liksom runnit ut i sanden. Men ska nog försöka få tag på en av eleverna som jag vet vill träna och se om vi ska sy ihop något.

Jojo ska bara skrittas idag, tyvärr är det ju lite tråkigt väder här i stockholm så de blir ingen härlig vårtur i solen direkt...

Vink Vink
Ida J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0