Lindor med gelpad...

Ja, detär nya grejen, det ska vara gelpaddar under allt!
själv har jag två gelpaddar under sadeln på Jojo, en antiglid pad som är tunn och sedan en Action-pad för att ta upp stötar och ojämnheter.

Men de här! nej tack! Gelen måste vara fruktansvärt lätt att dra för hårt runt senan och därmed stasa den... Varit med om en stasad sena en gång, Aldrig mer säger jag... Det är samma företag som gjort dessa lindor som antiglid padden jag har. Det ser ut som att det är samma material i gelen här som på padden, vilket är yber elastisk och kan bli riktigt hårt åtdragen... För mig får det här tummen ner!


Vink Vink
Ida

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu känner jag mig dum och efterbliven, men vad menas med stasad sena? :p

2011-04-21 @ 14:46:43
URL: http://armonios.blogg.se/
Postat av: Emily

tror att hon med stasad sena menar de senskador som kan uppkomma när man lindar med för hårt tryck över senorna.

2011-04-21 @ 15:00:15
URL: http://hastbloggarteamet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0