Mitt första inlägg...

Ja nu ska jag skriva mitt första inlägg här i bloggen.
Hoppas på att vi får oss en till bloggare så de alltid finns något att läsa för er.

Tycker nog vi bprde få en snyggare header på sidan också ;-)

Jag satt lite och funderade på vad jag skulle skriva för något, det är svårt, jag har ju inte ritkigt presenterat min häst, får nog göra de lite grann

De är en valack efter Rambo-Lombard, tanken när han föddes upp var att det skulle bli en Dressyrhäst. Han hamnade hos mig genom fodervärdsannonser och i vintras köpte jag honom.

Han hoppar med god ryggverksamhet och har ett härligt psyke. Han är oftats positiv, men börjar visa lite humör när de blir lite jobbigt.

Jojo, eller Crown Points Jojo som han egentligen heter är svart och c:a 173cm i manken.

Mitt mål med Jojo är att kunna rida 130 år 2013...


Kommentarer
Postat av: Miranda

Vill du tävla om att bli veckans blogg?

http://ponniiehastarnas.blogg.se/2011/april/veckans-blogg.html#comment



:)

2011-04-09 @ 20:37:26
URL: http://ponniiehastarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0