Tiden räcker inte till

Ikväll kommer alla ansökningar gås igenom, har fått höra av hon som läser mailen att det är en eller två mail som är superintressanta, får se om vi har samma smak haha.

För er som undrar, det är jag som äger bloggen, sen har jag lånat en kompis som går igenom ansökningar och så, ni anar inte vilken tid det tar! Hon sorterar bort de som inte känns helt rätt, så kollar jag bara igenom de som verkar mest intressanta. Hon har sagt att två är riiiiktigt hot stuff, så jag får gå in och kolla lite extra noga där!

Vad letar jag då efter?
Hög (både högfrekvent och högkvalitativ) uppdatering
Bra bilder
Bra "stämning" i bloggen
Driven människa bakom bloggen, måste inte vara för tävling men eftersom jag själv siktar högt inom ridsporten tycker jag det är roligare att läsa om nån som siktar mot ett mål, än nån som är ute och motionsrider i skogen bara...

Sen även om personerna har någon egenskap som kan vara bra för bloggen såklart, så blir den mer intressant :)
Så håll i hatten, i helgen kanske ni har ett nytt ansikte här, och om en vecka en snygg design på bloggen?
Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0