Tips såhär i fälltider


Fällskrapa! Min mamma har köpt en till sina hästar, som jag brukar låna av henne, eftersom min häst har PÄLS. Det är som en mankniv, fast mycket längre, som tar bort lösa hår och ullhår. Samtidigt hjälper den till att ta bort stöv och kan verka främjande på hästens hud och blodcirkulation. 129 kr från Hööks!

Min häst älskar den här. Han står med öronen spetsade och njuter, medan jag också njuter av att hitta min fina ponny under all isbjörnspäls. Verkligen köpvärd, speciellt om man har låtit sin häst sätta päls under vintern.

/Emily

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, den där skulle jag inte sagt nej till för ett par dagar sedan. Nu börjar hästarnas pälsar dock ge med sig för den här gången ;)

2011-04-12 @ 17:20:21
URL: http://jeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0