tv irl

Idag på framridningen till lagklassen blev jag så sjukt förvirrad av någon anledning. Tappade fokus typ 1 sekund och kollade ut bland de som stod och hängde med sina ponnyer efter de ridit. Helt plötsligt går Daniel Baldhagen från första säsongen av ponnyakuten förbi och ja, eftersom jag är ganska trögtänkt kan jag till och med MINNAS att jag tänkte såhär knasigt: "men herregud vad gör han här, han ska ju hålla till hemma i min tv-ruta." Så haha, man kan säga att idag insåg jag att även ungarna i ponnyakuten finns på riktigt! Alltså, jag blir ju inte starstruck direkt eftersom, varför skulle jag bli det, men det gick liksom inte ihop i mitt huvud! Sjukt förvirrande för knasisar som jag! :P
Blev så förälskad i min spontana tanke att jag skrattade lite för mig själv. De som tittade på borde tro att jag är: störd.

Kommentarer
Postat av: Emma

superfin blogg!

2011-04-17 @ 01:29:11
URL: http://grytagirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0