Äntligen!

Nu är äntligen min kropp okej igen, tack och lov att det inte var värre denna gång, utan det gick över på 2 dygn lite drygt. Idag åkte jag och min kusin och moster till Ekenäs för lite medeltidshäng. Eller okej. Jag hoppades för glatta livet att min kusin skulle lbi hästfrälst och vilja bli riddare, men nja. Speedway är roligare ;)

MEN! Eftersom jag nu kan använda båda armarna blev det en runda i skogen på Chester. Han var superfin första delen av rundan, sen mötte jag mamma och vi gjorde sällskap hem. Chester blev, som oftast, väldigt stressad av sällskapet. Vissa agar blir jag inte klok på honom. Han är coolare och tryggare med att trava runt i skogen "själv" och möta vilda djur bakom varje krök, men får han sällskap, då ska han tävla? Även om hans sällskap är 5-10 meter bakom? Knasiga ponny. Jätteskönt att han åtminstone lyssnar bra på bromsen nu, så även fast han är hypertaggad så går det i alla fall att ha ett långsamt tempo. Han gillar det inte, men ändå.
Imorgon ska jag ta reda på vilken dag den här veckan vi ska åka och träna hoppning. Nu är jag så trött att jag typ somnar sittande, så nu ska jag ääääntligen sova! Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0