Bastning!

Fick Bastning av Emily, jag måste skriva mer inlägg...

I know!

Måste verkligen komma mer överns med blogg.se

Tävlade igår, Jojo var totalt galen, nu skojar jag inte, han for runt som ett poppat popcorn på framhoppningen och sparkade som en dåre... Kändes nästans bäst att bara hoppa av och ställa in honom i trailern och åka hem, innan han sparkade någon på riktigt...


Dessutom så har jag bestämt att han måste på typ Boot Camp, han är en riktigt flamspelle som måste få lite ordning på sig själv och även acceptera vissa saker. Därför blir de inget mer tävlande när vi åkt till Stockholms fältrittklubb nästa helg.
Sen ska de total trimmas! Målet är att kunna rida Meetinget i Avesta sista helgen i Juli...

Han vill inte riktigt acceptera skänkeln, inte handen och defentivit inte sätta under sig och Jobba...

Jo, många ställer sig kanske frågan, har han ont någonstans? Svaret är Nej, han är kollad och är totalt frisk, bara lat...

Sporren jag rider med just nu,


Från Mark Todd, plast rulle längst ut med mjuka kanter...

Detta bett har jag just nu,

Ett två delat bett, som ni ser från Pessoa Magic System. Rullarna kommer aldrig i kontakt med tungan utan den släta delen är mot tungan vilket gör att bettet Aldrig kan vika sig och hamna i gommen... Mitt bett har fasta ringar...
Favoritbett som jag köpt begagnat på Hastnet.se...

Detta bett är också något som är från Pessoa Magic System, det är dessutom påväg hem i min brevlåda, Begagnat, jajamensan!


Varför ska man köpa bett för nästan 1000kr när man inte har en aning om de funkar på hästen?

Leta på blocket, tradera, hästnet ja och på alla ställen där de kan ha begagnade hästprylar...

Vink Vink
Ida

Kommentarer
Postat av: Emily

Hahaha, ni har det inte lätt era stackare, med mig som en slavdrivare i mitten. Kom ihåg att svara på mailen bara, gäller allihopa :)

2011-05-31 @ 02:00:14
URL: http://hastbloggarteamet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0