från hoppningen


Sånt här ska vi träna på oftare. Ponny för styrka och jag för min sits. Haha. Kaos.
Filmer kommer kanske ikväll får se om internet vill mig väl. Har bara film på kombinationen, det var det enda jag hoppade över markarbeteshöjd :)

Han var iaf jättefin och väntade riktigt bra efter studsen om jag koncentrerade mig och RED. Faktiskt så man kände att han verkligen blev mer ihop och kvick för hjälperna av det. Jag är jättenöjd!

JUST DET
har ena tävlingssetet på, ville kolla hur det såg ut egentligen. Lindorna är rutiga i exakt samma gröna som setet och ett ljusare. Tyvärr ser de bara ut som kräks på lite avstånd. Kommer nog inte ha på dem på tävling, vilket är lite synd för dom är JÄTTEFINA på nära håll :c

Kommentarer
Postat av: amanda

Vad är det för bett du har? ser ut som du har två tyglar eller?

2011-05-10 @ 23:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0