Grejer jag behöver köpa

*tredelat bett med fasta ringar strl 10,5 typ
*fårskinnspad
*ny hjälm 
*andra stövlar strl 39 tieeep
*bruna benskydd runt om
*rakt bett med fasta ringar
*ny rem till hackamoret, efter fyra år har det börjat sjunga lite på sista versen

Nä det var väl allt för nu!
Ett par nya ridbyxor skulle inte sitta fel heller. och med ridstövlarna, fattar inte. Mina stövlar är tighta (verkligen snortighta) vissa dagar, sen dagen därpå får jag ner typ flera fingrar i skaftet? Och vristen har töjt sig lite, så får inget direkt stöd av dem. Funderar på att sälja dem och byta till några andra som sitter bättre på mitt ben. Kanske med högre båge på skaftet? Då ser man kortare ut. Ett tips bara ;D
/Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0