HÄSTFEST

Igår var jag på möte, min ridklubb har invigning av nybyggnationen i ridhuset (fet läktare/kontor/domartorn/speaker, jättefint blir det!) och i år fyller vi även 40 år! Det firas med en hästfest med en show där vi har kadrilj, lite kul påhitt, och stjärnornas hoppning! Det kommer lite olika både lokala stjärnor och såna som är från hela landet. Matte från bygglov och Nicole från ponnyakuten, och jättemånga fler, hann inte fatta ritkigt alla som rabblades upp för det var så många haha, men dom två fastnade :)

Vår show är gratis och är ca klockan 12, men dagen börjar redan 11 med olika evenemang här och där på anläggnignen. Klockan 15 kommer Tobbe Larsson och har clinic, biljetter till Tobbe köps via ticnet. Jag tror det blir en jättekul dag, både för er som kommer och kollar (för det gör ni väl?) och oss som jobbar häcken av oss för att det ska bli av! Kan ju säga att jag nog kommer sy 24/7 tills det är färdigt... om jag får igång symaskinerna. Kom vettja!

Åh just det. Jag glömde det viktigaste! haha typiskt mig.
Elfte juni klockan elva. Åtvidabergs ridklubb.
Mer info: http://ark-ridklubb.com

Emily

Kommentarer
Postat av: moa

amen gud, vad taskigt :o kul att det gick bra annars :)

2011-05-25 @ 21:44:58
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0