Hoppträning på ridskolehäst!

Igår var sista hoppträningen i projektet min ridklubb anordnat. Jag red som oftast en liten storhäst, jättesöt! Antess heter hon och hon är faktiskt min favorithäst att hoppa på på ridskolan. Inte många cm från ponnymått (är ingen hemlis att jag gillar ponnyer ;) ), inte bara tuta och köra men gör ändå det man ber henne om när man blivit lite kompisar.
Jag har kommit på mig själv med att alltid rida i lite högre tempo! Tror jag är skadad från att ha hoppat så mycket på min egen ponny, men så är det i alla fall. Fräsch galopp gillar jag. Det är inget jag tänker på direkt utan jag kan sitta och hoppa en bana och mitt i känner jag att ojsan här går det undan... Det här är ju då när jag rider andra hästar än min egen, på Chester vet jag att det inte går i undertempo på...

Jag är verkligen jätteflummig hör jag. Men alla bloggar jag tittar igenom, personliga brev jag läser och dessutom ska hålla reda på? det gör verkligen min hjärna till en stor portion överkokt spaghetti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0