Snart händer det grejer

Jag har börjat få riktigt kass dygnsrytm. Är skitpigg på natten och vaknar klockan sju morgonen därpå. Bra va? Sen nästa natt är jag också pigg men min kropp typ hänger i nödbromsen och jag måste sova bort hela dagen för att orka med mig själv. Så kan man inte ha det! Måste fixa sovrutiner, för bövelen.

Men! Jag gör åtminstone någon nytta nu mitt i natten. Har skissat på en grovplanering för bloggens layout och gjort en sitemap. Nu är det "bara" för oss tre att prata ihop oss och tillsammans få till nåt bra innan jag antingen gör det själv (usch hemska tanke men nåt ska jag väl göra om dagarna) eller tvingar någon vän till att göra det. Har några stycken som faktiskt är riktigt duktiga på hela dne där designbiten. Hoppas vi kan utnyttna någon av dem ;)

För att det här inlägget ska bli lite hästigt kan jag ju inflika att vi idag har haft vår första uppsuttna kadriljträning! Spännande spännande. Vi har en storhäst med riktigt stora gångarter och SVÅRT för att korta ihop sig, i samma kadrilj som två b-ponnyer som kanske inte får 9 på traven på kvalitetstest direkt... Mycket att hålla ordning på för alla inblandade! Ridvägar, hästen framför, parhästen, rätt gångarter, massa ridning... Inte lätt! Jag hade i alla fall tur och fick en, visserligen stor men ändå, häst som har lätt för samling. :)

Kan göra ett inlägg någon gång om mina tre favoritskolhästar! Känns som om det är bara dem jag ridit på sistone.
Imorgon är det dags för mig att prova sitta lite på min egen häst igen, ska bli riktigt spännande att se vad den här minibetesvilan gjort för underverk med min stjärna.

bjuder på en bild från det mest kaosartade ärevarvet jag varit med om, ser ni oss? :)
Kram/Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0