Vila

Den här veckan har min häst fått gå lite lugnare, varvat med många vilodagar. visst tycker han det är kul att få komma ut och jobba, men ja. Den här veckan har varit lite försmak på sommarbete för dem,, och alla hästarna tycker det är jätteskönt.

Jag har också mailat två tjejer som vill blogga här, de verkar jättelovande! tyvärr har jag jättemycket problem med internet (tror jag vet vad och vem som orsakat men...) men den här förmiddagen verkar det funka igen, skönt! Igår var det nästan hopplöst.

Imorgon ska Chester få gå igen, vi kör markarbete då igen, kan lägga upp övningen här under dagen så får ni lite insyn i hur jag tränar! :)

Ha det skönt ute i solen idag, det är ju jättehärligt väder! Och om ni går i skolan så försök sitt ute på rasterna, med en glass i handen! Niiice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0